Veckorna rusar iväg..

Det har slagit mig att vi bara är 10 veckor (snart) från julafton och att hösten är här. Jag har för mig att det brukar ta lite längre tid normalt sett - men det här året har verkligen passerat fort.
Jag tycker att alla löv som droppar ner från träden är vackra, men irriterande när man cyklar. Om det har regnat så drar löven åt sig all fukt/vatten som samlas under löven. När man då kommer med cykeln i 20 km/h så dras allt vatten upp i ansiktet då jag inte har någon stänkskärm. Ska bli ny cykel snart dessutom! ;)

Idag är det iallafall fredag, jag kommer förmodligen att titta på IDOL som är så "jättebra". Blev verkligen sur när Aleksander aka "kocken" åkte ut. Han är ju fullkomligt bäst - men nu ska han återkomma med ett eget album, najss!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0